✔️ Gratis verzending in NL vanaf €75 | ✔️1-3 werkdagen levertijd* | ✔️Direct leverbaar| ✔️ Voor 16:00 uur besteld, zelfde dag verzonden.

Levering -en retour

Levering My Brick

Jouw bestelde producten worden geleverd door PostNL en binnen 1-3 werkdagen wordt jouw bestelling geleverd binnen NL*. De bezorgkosten worden bij de betaling van jouw bestelling in rekening gebracht, tenzij je voor minimaal € 75,00 hebt besteld.

Bezorgkosten zijn een standaard tarief van €6,99 binnen Nederland en €13,00 voor de overige landen binnen de EU*.

*Voor de overige landen geld een bezorg korting van €6,99 als je voor meer dan €75 besteld bij My Brick.

*Bezorging buiten Nederland kan langer duren. Neem contact op met onze klantenservice ter informatie.

Is jouw bestelling vertraagd? Neem dan altijd contact met ons op via info@mybrick.nl, zodat wij voor jou kunnen kijken wanneer je pakket geleverd wordt.

 

Is jouw bestelling kwijtgeraakt door de bezorgdienst? In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een pakket kwijt is geraakt door de bezorgdienst, als dit het geval is neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@mybrick.nl zodat wij voor jou een onderzoek bij de bezorgdienst kunnen instellen waar jouw pakket zich bevinden/of wij met jou tot een oplossing kunnen vinden voor dit probleem.

 

Retourvoorwaarden My Brick

Wanneer je een product wil retourneren dien je dit binnen 14 dagen te doen via het herroepingsformulier die is meegezonden met de geleverde producten.

Let wel op, de verzendkosten voor het terugzenden van de producten is op eigen kosten.

 

Voor je de producten kan retourneren dien je contact op te nemen via ons e-mailadres info@mybrick.nl voor het retouradres.

 

Wil je de aangekochte en geleverde producten retourneren? We letten op de volgende punten om te kunnen beoordelen of er ook binnen het bedenktermijn netjes met de kleding is omgegaan;

 

Je mag de verpakking openen om het product te bekijken, mits je dit netjes doet
Je mag het product niet daadwerkelijk gebruiken als je nog niet weet of je het product ook wilt houden, is dit wel het geval dan zijn wij genoodzaakt dit in rekening te brengen denk aan;
o De producten zijn door gebruik kapot gegaan;
o Er zitten gebruikerssporen op de producten;

 

 

Mocht je een ondeugdelijk product geleverd krijgen dan dien je gelijk binnen 48 uur contact met ons op te nemen via het e-mailadres info@mybrick.nl zodat wij ons retouradres aan jou kunnen geven, en dat je eventueel gelijk kunt aangeven of je een nieuw product wil of je geld terug zou willen hebben.

Nadat wij het product retour hebben ontvangen samen met het herroepingsformulier, zetten wij de retour gelijk in gang en gaan wij gelijk voor je aan de slag om gelijk een nieuw product naar je toe te zenden of het geld te retourneren.

Let wel op! Kies je voor om het geld terug te ontvangen, dit kan uiterlijk 14 werkdagen duren voor het op jouw rekening staat. Gemiddeld duurt het slechts een paar werkdagen.

 

Klacht of opmerking? Wij horen het graag! 

Mocht je een klacht of opmerking hebben, kan je deze uiteraard mailen naar onze klachtenafdeling via e-mailadres info@mybrick.nl. Bij deze afdeling kunnen wij jouw klacht of opmerking oppakken en afhandelen totdat wij met jou tot de juiste oplossing zijn gekomen. Ons doel is om elke dag een beetje beter te doen.